
Op 5 oktober jongstleden vonden de opnames van het online event ‘Het nieuwe dagje uit’ plaats bij Watergoed/Omnivents. Georganiseerd door NRIT en mede mogelijk gemaakt door PleisureWorld. De 1,5 uur durende live uitzending draaide om inspiratie, innovatie en beleving. Want recreatie, attracties en leisure komen terecht in het tijdperk van spreiding en controles rondom de coronapas. Hoe wordt daarmee omgegaan? En de anderhalve meter samenleving maakt plaats voor een bezettingsgraad die meer mogelijk maakt. Waar liggen de kansen? Wat zijn de trends onder het publiek van dit moment? En hoe investeer je goed voor 2022?
In een interview voorafgaand aan de live opnames ging Joost Frijlink in gesprek met Peter Bekkering over de effecten van corona en zijn visie op de toekomst. Joost is een ras optimist, waar momenteel het ondernemen nog met een aantal beperkingen gaat kijkt hij vooral naar wat wel kan en naar wat de kansen zijn. De belangrijkste boodschap?
“Ik ben er nog altijd van overtuigd dat een uitje de grootste beloning is voor medewerkers en een veel groter effect heeft dan een geldbedrag”, aldus Joost Frijlink.
Klik op onderstaande afbeelding voor het volledig interview.
Naast onze Joost Frijlink van Watergoed, waren Steve van den Kerkhof van Plopsa de Panne, Dirk Lubbers van World Food Center, Sven Watthy van Pairi Daiza, Baptiste van Outryve van Roompot, Frank Cornelissen van Floriade Expo 2022, Luc van Engelen van Fun Beach Event & Leisurepark en Hans van Leeuwen van Pleisureworld aan het woord.
Klik op onderstaande afbeelding om de volledige uitzending terug te kijken: